O nás
Polytechnická – technická výuka byla dlouhodobě opomíjena a kvalita polytechnického vzdělávání na základních školách je smutná. Její výuce se téměř nikdo nevěnoval. Kvalitní materiály a metodika obtížně dostupné nebo vůbec. Naučit se nové 3D technologie a zařadit je do výuky bylo velice časově náročné a často bez zpětné vazby.
Tvrzení, že není časový prostor ve výuce, podle našich zkušeností s výukou, a právě na základních školách, není pravdivé. Jde o obsah a chuť změny, přístup k výuce a vzdělávání. Při využití šablon I a II a DUM se naučit novým moderním přístupům a formám vzdělávání. Vytvořit si vlastní projekty a moderní technologie zařadit do ŠVP zcela v souladu s RVP. Učit děti pro budoucno.
Po dlouholetých zkušenostech se začleňování a výukou 3D technologií na středních a vysokých školách jsme založili EDU poradenství a specializujeme se na polytechnickou – technickou výuku právě pro základní školy a na základních školách.
Naši lektoři a garanti jsou zkušení pedagogové s dlouholetou praxí, kteří mají dlouholeté zkušenosti se začleňováním nových technologií do výuky a výukou.
Cílem našeho vzdělání DVPP jsou komplexní služby pro vyučujícího. Naučím se – vyberu si téma – učím.
„Nejvýznamnějším uměním učitele je probouzet v žácích radost tvořit a poznávat.“
Albert Einstein
Vysvětlivky zkratek a pojmů
RVP
Vzdělávací oblasti stanovené RVP ZV
jednotlivé vzdělávací oblasti jsou tvořeny jedním vzdělávacím oborem nebo více obsahově blízkými vzdělávacími obory.
- Jazyk a jazyková komunikace – Český jazyk a literatura, Cizí jazyk
- Matematika a její aplikace – Matematika a její aplikace
- Informační a komunikační technologie – Informační a komunikační technologie
- Člověk a jeho svět – Člověk a jeho svět
- Člověk a společnost – Dějepis, Občanská výchova
- Člověk a příroda – Fyzika, Chemie, Přírodopis, Zeměpis
- Umění a kultura – Hudební výchova, Výtvarná výchova
- Člověk a zdraví – Tělesná výchova, Rodinná výchova
- Člověk a svět práce – Člověk a svět práce
ŠVP
školní vzdělávací program – základní dokument, podle něhož škola učí.
Možnosti ŠVP
Učitelé mohou:
- profilovat svoji školu a tím ji odlišit od jiných škol
- formulovat vlastní představy o podobě vzdělávání na své škole
- odbourat zbytečné duplicity v obsahu učiva
- lépe spolupracovat při mezioborovém vzdělávání
- posílit týmového ducha
- pedagogického sboru
- učit kreativně
Žáci a rodiče:
- si mohou vybrat školu, která nejlépe vyhovuje jejich požadavkům
- se budou vzdělávat efektivněji